As revistas FARMÁCIA DISTRIBUIÇÃO e MARKETING FARMACÊUTICO, publicações de referência no sector farmacêutico, bem como o Portal Netfarma.pt são os MEDIA PARTNERS da EXPOFARMA 2013.
A revista FARMÁCIA DISTRIBUIÇÃO, verdadeira instituição do setor farmacêutico, que comemora exatamente em Outubro o seu 22º aniversário, acompanha mensalmente as farmácias e os farmacêuticos desde 1991. É também responsável por várias iniciativas e atividades como sejam: os emblemáticos Prémios Almofariz e Prémio Desafiar o Futuro; ações de formação para farmacêuticos e profissionais de farmácia e a edição de livros especializados.
A revista MARKETING FARMACÊUTICO, lançada em Novembro de 2003, é o elo de ligação entre os diversos agentes do mercado farmacêutico, assegurando a cobertura dos vários decisores das principais Instituições, Indústria Farmacêutica, Distribuição Farmacêutica e fornecedores de equipamentos/serviços para profissionais de saúde
O Portal Netfarma.pt foi lançado em 2001. Este portal, destinado a todos os profissionais do sector farmacêutico, visa ser um importante instrumento de trabalho e formação e, ao mesmo tempo, um ponto de encontro na Internet para todos aqueles que desenvolvem a sua atividade neste setor, disponível 24h por dia, 365 dias por ano. Este portal está dividido em duas áreas, uma direcionada para a Farmácia (Netfarma Farmácia) e outra mais direcionada para a Indústria Farmacêutica (Netfarma Indústria). Cada uma destas áreas, mediante registo, disponibiliza uma E-Newsletter Semanal, que faz chegar, de uma forma rápida e simples, a informação mais atual e relevante para os seus leitores e subscritores.
The PHARMACY PHARMACEUTICAL MARKETING and distribution magazines, reference publications in the pharmaceutical sector, as well as the Netfarma.pt Portal are the MEDIA PARTNERS of EXPOFARMA 2013.
The PHARMACY DISTRIBUTION magazine, true institution of the pharmaceutical industry, which celebrates exactly in October his 22nd birthday, accompanies monthly pharmacies and pharmacists since 1991. It is also responsible for several initiatives and activities such as: the emblematic Awards mortar and Prize challenge the Future; actions of training for pharmacists and pharmacy professionals and specialized books Edition.
PHARMACEUTICAL MARKETING magazine, launched in November 2003, is the connecting link between the various agents of the pharmaceutical market, ensuring the coverage of several decision makers from leading institutions, Pharmaceutical Industry, Pharmaceutical Distribution and equipment vendors/services for health professionals
The gate Netfarma.pt was released in 2001. This site, intended for all professionals in the pharmaceutical sector, aims to be an important instrument of work and training and, at the same time, a meeting point on the Internet for those who develop their activity in this sector, 12:0 am available per day, 365 days a year. This website is divided into two areas, one directed to the pharmacy (Pharmacy Netfarma) and another more directed to the Pharmaceutical Industry (Netfarma). Each of these areas, upon registration, offers a Weekly E-Newsletter, which is reach quickly and easily the most current and relevant information to your readers and subscribers.